Happy op mijn vierweken

Frankrijk, Dienville

Het wordt steeds lastiger telkens nog een nieuw bloemetje te spotten, zeker nu ze vandaag ook nog vers de bermen gemaaid hebben. Maar het is me weer gelukt. Net zo lastig is om ze nog een naam te geven. Die boterbloem, paardenbloem, daslook, dovenetel enzo, dat lukte nog wel. Maar verder van huis stopt rijkelijk snel mijn beperkte plantenkennis. Voor wie wil: ze groeien in iedergeval in de bermen van de etappe die ik loop...

Zojuist heb ik mijn Vierwekenfeestje gevierd. Niet met voorbedachteraden, maar kwam bij toeval in een mooi restaurantje terecht met een interessante kaart en dacht; ach meid, doe eens gek! Toen ik eenmaal ook een reden voor het feestje had bepaald heb ik mezelf flink getrakteerd. En het was nog genieten ook! Zo!

Oh, en niet te vergeten, de dag begon fantastisch. Had al direct twee bochten in de weg!

Wat een geweldige dag moet dat geweest zijn!!! Zulke dagen gun ik je van harte.

Mieke 2017-05-19 11:21:10

Wauw Olga, goed bezig. Mooie foto's en ik zie vooral goed weer, dus dat is mooi meegenomen :) Geniet met volle teugen!

Erik 2017-05-19 15:40:29

Zo te lezen is het een geweldige tocht. Breng wat ideetjes mee terug naar geijsteren. Heel veel succes met je voetreis. 👍👍👋👋

Olga 2017-05-19 20:42:27

Er is altijd wel een reden om een feestje te vieren. Kun je niet vaak genoeg doen ;-)