Nog even volhouden!

Italië, Fidenza

"Na vandaag gaat het landschap veranderen, nog even de tanden op elkaar Olga!" Begrijp inmiddels wel waar Po-vlakte voor staat en ben helemaal klaar om aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Maar net als bij alles; het is zo het is en morgen komt echt pas na vandaag, dus dan probeer er toch maar het beste van te maken. En als je in die dooddoener geen zin hebt, dan maak het maar gewoon mee, dan komt morgen vanzelf. (Maar jij en ik weten allebei dat morgen toch nooit arriveert, want dan heet ie toch alweer vandaag)

Nou, en daar houdt het dan ongeveer mee op, alle vrolijkheid. Ware het niet dat ik met de lunch al in Fidenza was en die lunch zo ontzettend smaakvol was dat ik Petra en 'de Japanner' kon overtuigen dat ik het perfecte restaurantje had gevonden voor vanavond. De eigenaar/kok liet ons al voor zevenen binnen, erg vroeg voor Italiaanse standaard, en heeft ons verwend. Wijnen, pasta's, kazen, salade, toetjes, koffie en we mochten maar €20 pp afrekenen. Onze fooi kregen weer teruggestopt. Hij had genoten van ons genieten was zijn verweer! Basta!

Morgen wandel ik naar Medesano, neem voor het diner een taxi retour naar hier. Is maar, ehm, een kwartiertje...

Leuk al die vrolijke foto's, na een iets minder gemotiveerde dag ;).