Afwisselend

Nederland, Wouwse Plantage

Een dagje met afwisselend weer. Dat klinkt toch een stuk beter dan wisselvallig, dat wat de weermannen altijd zeggen. Bewolkt, zon, stortbui en wind. Heul veul wind.

Ik volg de LF13 van Venlo naar Middelburg. Waarbij LF staat voor langeafstand fietsroute. De rest wijst zichzelf. Maar kleine tip, van Middelburg naar Venlo is windsgewijs praktischer.

Ik ben vandaag in de Wouwse Plantage aanbeland. Sta op een mini camping bij de boer. Iets wat rust, ruimte en prima sanitair inhoudt voor een schappelijk prijsje.

Vandaag was dit een tientje, inclusief een koud biertje voor wandelaars en fietsers. “Omdat ze dat verdient hebben!” Dat een familie wafels aan het bakken was en deze met liefde en plezier deelden met alle campinggasten was geweldig. Meteen mijn avondeten gefixt.

Morgen Zeeland, dat moet lukken.

Wouwse Plantage.. een van de mooiste golfbanen in Nederland hebben ze daar..wel een heel eind fietsen..😉

Hans 2021-08-06 20:28:28

fijne fiets vakantie :-) succes

bert viersma 2021-08-06 20:32:50

Oh heeft de eerste stortbui je al gevonden? Het moest er een keer van komen natuurlijk ;). Heel veel plezier nog met het gezelschap op de camping!

Yvonne 2021-08-06 20:36:09

Jammer van die stortbuien maar na regen komt zonneschijn! Op naar Zeeland een fijne vakantie provincie. Groetjes H&M

Mieke 2021-08-06 20:42:50

Olga, er is een prachtige golfbaan in de Wouwse Plantage. Wij amuseren ons met de muziekfeesten in Carcassonne, erg gezellig zoals je weet!! Veel plezier en fiets ze, Groetjes Maja.

Maja van der Wee 2021-08-06 21:34:09

Je tocht is begonnen ook al zijn de weersomstandigheden niet altijd positief. Ga toch genieten onderweg van al het moois dat je tegenkomt

Marlene 2021-08-07 17:59:17

Zo'n gratis biertje en het uitdelen van wafels doet me denken aan de goede zorg voor pelgrims. Heul fijn!

Everdiene 2021-08-08 08:23:01

Bier en wafels bijzondere combinatie maar zekers verdiend na een zo’n afwisselende tocht 🍀👍🏻☀️