Festival de couleurs

Frankrijk, Château-Porcien

Gele koolzaadvelden, groene korenvlaktes, bruine voorbewerkte aarde omlijst met struiken en bomen als een quilt uitgespreid over de glooiende heuvels met hier en daar een handje windmolens. Hoe mooi wil je het hebben? Nou vooruit, we hangen er nog een zonnetje bij aan een strakblauwe hemel. Wat prachtig!!

En na al die zeeën van ruimte vandaag vonden we onze bedden in de refuge van Château-Porcien. Met zijn viertjes in het gangpad van 2x4 meter. Hoe opeengepakt kun je je voelen...

PS. De koffie werd ons geheel belangeloos aangeboden door Hanne in Wasingy, vergezeld met een vermakelijk praatje. Effe naar het toilet en huppake. Alsof het allemaal gewoon normaal is, maar zo bijzonder.

Geweldig dat Chateau-Porcien. Erg klein onderkomen, nogal primitief, maar je slaapt er uitstekend en kan er goed douchen. En wat een omgeving...... zolang de zon schijnt. Jullie houden er goed de moed in.

Albert 2017-05-10 23:45:32

Dat is ook zo fantastisch. Hoe zuidelijker je komt en hoe verder het seizoen in, zie je de natuur groeien en bloeien. Nu nog alleen aarde, morgen een klein, groen puntje, en overmorgen een plant.