Lekker rommelen

Zwitserland, Lausanne

Wat heb ik genoten van deze dag! Na het ontbijt is Jacqueline alvast de stad gaan verkennen en heb ik me op mijn enig overgebleven huishoudelijke taak gestort: De was. Ik had de wasruimte de hele ochtend tot mijn beschikking en alles wat uitwasbaar is ruikt nu weer schoon en fris. Zelfs mijn rugzak is mee in de douche gegaan. Want weet je, die fijne schuimgevulde draagbanden, die nemen vocht op, veel zelfs als het hard werken is. De laatste dagen wanneer ik aan het slenteren sloeg haalde die geur me in. Hopelijk is dat nu weer voor een paar dagen opgelost.

De middag hebben we Musée de l'Art Brut met een bezoekje vereerd. Een verzameling kunst van mensen die links of rechts een psychische kras of deuk hebben opgelopen. Was indrukwekkend maar vooral ook mooi. Zou er zo een paar stukken van in huis willen hebben. Echt een aanrader mocht je ooit in de buurt zijn. Verder hebben we alleen nog ijsjes gegeten en wat langs de waterkant gezeten. Precies dat waar rustdagen voor zijn! (En Zwitserland is stervens duur, dus de rest laat je wel uit je hoofd...)

Het is inderdaad duur in Zwitserland, maar zo mooi aan het meer van Genève. Geniet er van!

Hanneke 2017-06-03 22:16:53

Datzelfde stokbrood is in Zwitserland twee keer zo duur als in Frankrijk. Wat dat betreft is het goed dat je er niet te lang doorheen hoeft. Maar het is wel mooi.

Everdiene 2017-06-04 09:10:35

Super dat je nu al bij Lausanne gekomen bent. Kennen we goed, die streek. Mooi hè, langs het meer van Genève. Heerlijk voor je dat je een paar dagen gezelschap hebt. Hou vol en succes met alles. Anke