Zo lekker, dat toeval

Frankrijk, Châteauvillain

WoW, dat was me een dagje wandelen! Poeh-poeh. Ik begeef me nu in ergens in de oversteek van de Champagne naar de Bourgogne. Klinkt heerlijk als wijnliefhebber, maar het is agrarisch, uitgestrekt en vooral leeg. Dat heeft ook zijn invloed op de slaapplekken, of ze zijn vol, of bestaan niet (meer). Vandaar dat ik vandaag 36km op de klok had staan. Gelukkig hadden de zon en regen afgesproken zich beiden afzijdig te houden, het bleef koel en droog en dat is lekker wandelweer.

Gaandeweg de dag ben ik me ook maar bezig gaan houden met een bed voor morgen, die van overmorgen in Langres staat al voor me klaar. En wederom nee, helaas, complet, pas... Maar het is voor elkaar! Met een alternatieve nader te knutselen route kan ik morgen bij de zusters Benedictines overnachten. En dat alles dankzij een andere wandelaar die onzorgvuldig zijn routeblaadje naast de prullenbak mikte welke ik oppakte om op te ruimen. Heerlijk hè, dat toeval...

zomaar even een reactie na de eerste vier weken. Het is zo leuk om jou wandeltocht en vooral de verhalen en foto's te volgen. Echt bijzonder wat je doet. Een zeker onvergetelijke ervaring voor jou. Saaie dagen afgewisseld door mooie ontmoetingen en bijzondere plekken. Ga zo door! groeten

wilma 2017-05-19 20:44:03

Niet voor één gat te vangen he :-)

Elly 2017-05-19 21:08:49

Toeval bestaat niet. Hebben we in het begin van je voetreis naar Rome over gehad. Morgen weer een mijlpaal, 25% van de reis. :-)

Sandra 2017-05-19 21:24:01

Jonge,jonge wat heb jij een mazzel onderweg. Maar dat heb je dan ook verdiend,men zegt toch je krijgt wat je verdiend! Het schiet ook lekker op he,je bent goed bezig!

Mieke 2017-05-19 21:48:55

Ola Olga, Wist al dat je inspirerend kon schrijven en krijg daar nu al vier weken bevestiging van! Super tof dat jij ons als 'n soort van vlieg op je schouder mee laat genieten from your road to happinis 😃 Ciao Ciao, Henk

Henk 2017-05-19 22:32:58

Super leuk Olga om jou zo te volgen. Super knap dat je dit doet, geniet er nog van.

Nadja 2017-05-19 23:18:41

Ja, dat is in dit gebied echt wel een probleem. Maar je weet het hè: het komt altijd goed.