Met de Maas mee

Nederland, Wessem

Vanochtend ben ik bergaf Zuid-Limburg schuin doorgestoken. Via een ontbijtje in Valkenburg voor traditionele foto en de lokale ondernemers en door naar Itteren, waar ze inderdaad met de pootjes in het water staan.

Dat was het efficiënte stuk van de route, bergaf en een relatief rechte lijn. Daarna ben ik gaan pierenwaaien. De LF1, ofwel de Maasroute opgepakt. En dan maak je vanzelf wat meer krulletjes op de kaart omdat ‘ze’ je al het moois willen laten zien.

En ja, heb er van genoten. De zon op de rug, en de dorpjes met terrasjes, informatie bordjes en steeds water, groen en fietsers. Heul veul. Maar zeker, echt wel leuke route, voor iedereen, Go!

Bijna thuis,trots op je!!

Mieke 2021-08-24 22:49:22

Schitterende tocht, Olga!

Marianne Buitenhuis 2021-08-24 22:54:45

Jouw verhalen hebben ons ook geïnspireerd om te gaan fietsen rondom het Gooise meer ☀️🚴‍♀️👍🏻

Marij 2021-08-25 18:32:56

Leuke foto’s en weer een leuk verslag.Einde van een geslaagde tocht!!!!

Mieke 2021-08-28 22:26:05

Dag beste Olga, Ja, daar ben ik toch ook eens met een berichtje. Zelf fors aan de wandel: E1= Europese wandelweg nummer 1. Met veel avontuur en weinig mails. Je verslagen en foto's zijn weer van topkwaliteit. En je reislust is van dezelfde grootte. Tip? Je stijl van schrijven en bijpassende foto's zijn voer voor een schitterende wandelgids. Alle goeds voor jou en een hartelijke groet, Ria

Ria Wingen 2021-09-07 10:10:09

P.S Mag natuurlijk ook een fietsgids zijn. Maar een doordouwer met veel tijd...