Katten en Kazen

Nederland, Oostrum

Veilig thuis! 1000km 12 uur.
Dat was een lange dag!

Gisteravond onder genot van een heerlijk diner hebben we samen nog eens de route nagewandeld. De verblijven, gastheren/-dames, de etappes, ervaringen, tips en alles waar we van de hak op de tak bij uitkwamen. Lekker gemakkelijk in ‘t Nederlands ook.

Naar blijkt is: Robe de bure et cotte de mailles heel vrij vertaald: kazuifel en maliënkolder. Vandaar dat ik dus alle kapellen en kasteelruÏnes aangedaan heb. Lekker voorbereid Olga… En bezien in die tijd past het brute van deze rondwandeling wel. Zeker niet voor onervaren bikkelaars. Hoewel gebruik maken van bagagevervoer help natuurlijk wel. En anders lekker een weekje vanuit ‘t basiskamp. De omgeving is de moeite waard, als je daar net zo van houdt als ik dan natuurlijk.

Vannacht mocht ik naar het onweer en de dikke regendruppels op het dakraam luisteren en heb ik in mijn dromen nog wat wereldproblemen opgelost. Top natuurlijk als ik ze nog wist, maar wel met gevolg dat ik halverwege de rit vandaag effe een dutje heb gedaan. Op de parkeerplaats dan wel. Op reis gaan is prachtig, veilig thuis komen ook.

Nu bijkomen en nagenieten 🐈‍⬛

Van katten moet ik niezen, maar de kazen kijken me uitnodigend aan. Het was weer een genot je te volgen.

Everdiene 2022-06-06 08:07:46

Het was fantastisch om met jouw verhalen en foto’s , met je onderweg te zijn. En goed om te lezen , dat thuis komen ook weer fijn is. Het ga je goed Olga!!!!

Karin 2022-06-06 08:08:20

Welkom thuis weer Olga! Ik heb weer genoten van je verhalen, avonturen en foto's! Nu lekker nagenieten ;).

Yvonne 2022-06-06 08:08:22

Olga, wederom dank voor je geweldig geschreven reisverhalen! Fijn dat je weer thuis bent maar ik zie weer uit naar een eventueel volgend tripje met bijbehorende verhalen natuurlijk.

Marly 2022-06-06 08:50:17

Olga, fijn te lezen dat alles goed is verlopen. Tot snel op de golfbaan

Mia van der Heijden 2022-06-06 08:51:32

Bedankt dat we weer mee mogen kijken in jou reis

Marlene 2022-06-06 08:55:31

Heerlijk om je gezellige verhalen te lezen. Vaak ook informatief en humoristisch. Ben benieuwd waar de volgende trip naar toe gaat.

Wilma 2022-06-06 09:02:05

Oost West, thuis is ook niet alles. Dus; Uitzien naar de volgende tocht met leuke,mooie en verrassende belevenissen en dus mooie verslagen. Groetjes.

Henk 2022-06-06 09:12:56

Fijn weer naar je eigen huisje! Goede reis

Mieke 2022-06-06 10:18:09

Mooi slot van je verhaal. Veilig thuis komen na een mooie tocht. Mijn voorspelling? Als het even kan ben je weer onderweg en genieten vele mee! Lieve groet, Ria

Ria Wingen 2022-06-06 13:33:50

Je hebt katten met een kerstboom op de neus en er bestaat een kat met een kat op de neus :-)

Sandra 2022-06-06 15:14:20

Home sweet home 🧀 Geniet weer van je eigen bed en alles er rond om heen ☀️❣️

Marij 2022-06-06 16:56:42

Mooi reisverslag leuk om je te volgen kijk uit naar je volgende trip Groetjes Joost