Östersund, de grote stad

Zweden, Östersund

Ursäkta. Oef! Oi, forlåt. Hahaha. Nej, det är okej. Okej. Haha. Hejdå. Hej…. Pfff. Er kwam ineens een jogger voorbij en ik zat nog in de alleen- op- de-wereld modus.

Het midden is mijn plaats op de weg. Want de wegen zijn bol, anders loop je de hele dag scheef. Maar ik nader de grootste, en enige, stad van deze provincie, dus het wordt drukker en ik ben naar de linkerkant verhuisd.

Maar goed, ik had na het pinnen van Noorse Kronen, een kop koffie en een ijsje de overigens best gezellige stad achter me gelaten om naar deze camping te wandelen. Maar de batterij van m’n telefoon was dieprood en ik had geen puf meer om de powerbank uit mijn tas te graven. Dus jullie zullen zonder foto’s moeten geloven dat ook hier de huisje rood zijn.

Ik eet momenteel een chicken korma. Gedroogd eten met op de verpakking tasty. Nou… ga zometeen toch kijken of de receptie nog ijsjes verkoopt. Yikes. Verder alles voorspoedig!

Wat een luxe om zo lekker aan het water te kunnen eten! En zo te zien heb je weer een stopcontact gevonden, nu je dit verhaaltje en de foto's hebt kunnen posten ;).

Yvonne 2023-06-26 21:23:31

Wat heb je toch telkens heerlijke plekjes om te eten of te slapen