Tres bien

Frankrijk, Seveux

Tja, wat was het vandaag? Zowiezo een superheerlijke after-the-walk relaxtijd. Ben in een gite beland waar vanavond een heerlijke maaltijd is geserveerd die in goed gezelschap verorberd is. Net iets daarvoor heb ik lekker in het bijbehorende zwembad gedobberd, terwijl ik me gisteren nog afvroeg of mijn bikini bij de spullen zou horen die ongebruikt retour zouden komen. Die vraag was snel en naar volledige tevredenheid beantwoord!

Verder wil ik er even melding van maken dat ik voor een reuwertje, ofwel een plasje in de wijde natuur, mijn hand niet meer omdraai. Zocht ik voorheen nog een plekje ietwat uit het zicht, nu betrap ik mezelf er op dat een beetje een mooi uitzicht zwaarder weegt. Met klem vraag ik dan ook of mijn golfvrienden me na terugkeer goed in de gaten willen houden zodra ik me in de randen van de rough begeef...

Verder zag ik vandaag mijn eerste veld zonnebloemen! Al moeten ze nog wel eerst een meter of twee groeien voor ze als zodanig duidelijk herkenbaar zullen zijn. En persoonlijk heb ik niets tegen vleermuizen, maar verhouding 5:1 in een tunnel is niet mijn hobby zo ik vandaag ontdekte... jasses!

Nou Olga, ik zal je zeker terugfluiten als jij je op zondagmorgen gaat misdragen:)

Marly 2017-05-25 18:28:58

Met die plasjes in de natuur heb ik idd ook niet meer zo'n moeite sinds ik af en toe een flinke wandeling maak als oefening voor de Vierdaagse ;). Maar vol in het zicht, gaat me net wat te ver ;).

Yvonne 2017-05-26 14:59:19

Helemaal waar! Op een hellend weggetje kijken hoe je plas zich een weg naar beneden baant is veel leuker dan dat gekriebel van het gras aan je kont.