Bellissima!

België, Namur

Vanochtend is Marielle aangehaakt om haar kuitspieren op de proef te stellen. Hoewel we eenvoudig het fietspad langs de Maas konden volgen naar Namen, zijn we bovenlangs binnendoor gegaan. Langer en veel meer klimmen, met gevolg dat we enorme honger hadden en het Italiaanse restaurant Roma dat links aan het hotel grenst de pizzaborden schoongegeten weer in de kast kon zetten. Bellissima!

Olga, ik geloof dat het tot nu toe nog erg meevalt en dat het vooral gezellig is onderweg. Geniet er vooral van! succes!!

marielle winnen 2017-05-02 07:33:11

Geen dag zonder koffie, zie ik. Maar natuurlijk nooit een pizza buiten Italië eten ;-). En je hebt de kleur van je kleding afgestemd op het koolzaad zie ik.

Everdiene 2017-05-02 19:07:18

Leuk dat Marielle ook een stukje met je meeloopt, heb je wat te klessebessen onderweg,doe haar onze groetjes en voor jou ga lekker door zoals je nu bezig bent.Veel loop plezier nog.

Mieke 2017-05-02 19:31:51

Ja, stoere Ria. Met haar erbij kan je niks gebeuren ;-)

Albert 2017-05-02 20:08:36

En gelukkig genoeg boterhammetjes bij het ontbijt zie ik 👍🏾😋

Irene 2017-05-03 10:39:14

Hey Olga, Goed op weg zo te lezen. Wat een belevenis! En dagelijks een foto van een kopje koffie en een bloemetje! Stap maar lekker verder en houdt ons op de hoogte! Hier krijgen we dinsdag de sleutel van ons nieuwe huis, dus zit nu behoorlijk tussen de dozen. Geniet van al je vrijheid!

Judith 2017-05-03 20:09:14

Ha Olga, Al weer een week verder op jouw avontuur. Weer heel wat km's afgelegd en weer heel wat moois onderweg gezien. Sjoon foto's! 👍Van dat tibetaanse klooster in Huy heb ik al eens wat over gehoord, moet mooi zijn. ☺ Op naar de volgende etappe ! Groetjes