Très chaude, ofwel èrg warm

Frankrijk, Besançon

Rustdag in Besancon, effe bijkomen van de afgelopen dagen. Warmte vreet energie, maar dat hoef ik jullie in Nederland nu niet uit te leggen hè! Poeh-poeh. Besancon is een oude stad met stadswallen en een citadel wat gelijk staat aan veel groen en schaduw, dus was het best te doen op mijn sandaaltjes van terras naar de koelte van een kathedraal, via een bankje in de schaduw naar het volgende terrasje.

Meteen ook van de gelegheid gebruik gemaakt om een pakketje op de post te doen, kleding die ik gok niet meer nodig te hebben. Om wel een beetje voor joker te kunnen lopen in mijn rokje heb ik mijn witte legging tot net over de knie en mijn witte sokken voor in de sandalen wel gehouden...

Met dat rokje, die witte legging en sokken moet je Rome kunnen halen. Toi, toi, dappere pelgrim. Een warme groet, ria

Ria 2017-05-27 22:14:17

Nog ff geduld. Je korte broek met twee pakjes tissues liggen al klaar. Over 6 dagen loop je er weer prachtig bij! Morgen vroeg om 7.00 uur start ik mijn laatste training. 20 km. om dan om 11.00 uur weer thuis in de schaduw te zitten. Dan wordt het hier ook te "chaude".

Jacqueline 2017-05-27 22:48:09

En voordat je het weet loop je alsnog tientallen km door de stad, terwijl je eigenlijk een rustdag wilde. Of liggen de terrasjes dicht bij elkaar? ;-)

Everdiene 2017-05-28 07:49:18

vooral de zongetekende 'witte' sokjes doen het erg goed. ;-)

Albert 2017-05-28 14:15:45

Sjoon foto's maedje ! 👍 ☺. Al ruim 5 weken onderweg, het blijft leuk om jouw blog te lezen. Zo doen we hier in nl ook mogelijk weer wat ideetjes op voor een vakantietje 😊Dat avontuur van jou...echt een topprestatie Olga. 👍Heel veel succes en vooral heel veel fun voor de aankomende etappes. Zet 'm op hè.

Leonie 2017-05-28 21:05:13

Lieve Olga, ben er weer eens even goed voor gaan zitten! Heel goed leesvoer dat van jou! Ik geniet ervan! En je bent al goed gevorderd. Mooie foto's. Een uitdaging voor mij, niet meer dan 3 zinnen mèt uitroepteken. Laat het goed gaan! (oeps mislukt) Liefs Marielle

Marielle 2017-05-29 21:46:29

🏃‍♀️Top, wat weer eeen prestatie zeg 🎉🎉 En wat een mooie leuke foto's ❣️ Ik heb ZO'N bewondering voor je