Romeinse wegen (2)

Frankrijk, Balignicourt

Weer een dagje over kaarsrechte wegen. Wanneer ik een fijn wandelritme over de kiezels heb gevonden klinkt het alsof ik een heel Romeins leger achter me aan heb. Aangezien de luchtmacht juist vandaag ook hun trainingsrondje maakte en de lucht bulderde van de straaljagers heb ik het vermaak maar in mezelf gezocht. Al terugdenkend aan de afgelopen weken en koelere dagen moest ik ook even grinniken om de dag dat Ria en ik Rocroi verlieten. Ergens op een buitenweggetje zagen we een reptieltje op de weg zitten die we nader wilden bestuderen. Nadat we een stap achteruit gezet hadden om een rode Peugeot voorbij te laten sloegen we met een groot gebaar en rauwe kreet onze handen voor het gezicht. Maar dan ook zuiver raak! Beestje heeft niet geleden, vermoed wel dat de bestuurster verschrikt haar kapsel en make-up gecheckt heeft...

Arm beestje!

Antoinette 2017-05-16 19:22:44

Weer een leuk avontuur beleefd! Maar wat een verrassing voor ons!!! Lelijk maar wel uit een goed hart,bedankt!! Groetjes en weer een goede reis verder!

Mieke 2017-05-17 09:52:06

Wat een feest om te lezen Olga! Dat doe je goed, niet te lang want daar heb ik niet altijd tijd voor. Lekker kort maar krachtig! Top! Ik geniet ervan, en schitterende foto's maak je. Geniet lekker verder. Je doet het prima zo te zien! En ik ben goed in uitroeptekens zie ik nu!!!