C’est fini

Nederland, Oostrum

Gisteravond was er spontaan de perfecte afsluiting van deze tour rond België. De buurvrouw van een stukje verderop heeft een kano op haar grasje. Of ik een rondje mee wilde.

Met een prachtige zonsondergang op het spiegelgladde water had ik me geen beter slot kunnen wensen.

Nou, misschien dat t bij mij voor de deur was, want nu had ik toch nog een stuk te overbruggen.

Maar met het zonnetje in de rug en een steeds snellere vaart was ik mooi in de middag thuis en kreeg ik mijn eerste welkom thuis. Een kopje van een blij snorrende évì.

Toch ook lekker hè, thuis. 🚴🏻‍♀️

Welkom thuis 😃, weer genoten van je belevenissen en prachtige foto's.

Petra 2021-08-25 21:14:47

Bedankt! Heb nu ook een rondje om België beleefd.

Sandra Ploegmakers 2021-08-26 11:04:49

Vanuit Luxemburg wederom erg leuk om je reisverslag met bijbehorende foto's te lezen en bekijken. Wij gaan morgen gewoon duf met de auto terug naar huis. Minder avontuurlijk dan jouw rit, maar ja....

Judith Peters 2021-08-26 17:26:35

Fijn al die verhalen van je Olga ❣️ Goed dat je weer veilig en wel thuis bent; Home 🏡 sweet home 🏠 Fijn weer in je eigen bedje slapen enzo ! Fijn weekend en tot snellie 🧿

Marij 2021-08-27 16:46:16

Leuk om je te volgen Olga. En ook weer leuke foto's. Wederom een prestatie die ik je niet na zal doen!