Dangerous

Verenigd Koninkrijk, Ingleby Cross

Vandaag weer een dagje door de velden. Easypeasy. Beetje vechten met de weelderige plantengroei, wat slenteren over kiezelwegen en beetje ontwijken van grote trekkers met hun laadbakken, de graanoogst is begonnen. Het enige gevaar vandaag was man-made. Een spoorovergang enkel bewaakt door een pas-op bord, een jager schietend op kleinwild (hopelijk) en later een snelweg. Idioot!

Deel 1 moest ik 4 rijstroken oversteken tussen het voorbijrazende verkeer door. En na vijf minuten wachten op de middenberm zag ik een gaatje om aan de overkant te kunnen komen. Lastig inschatten hoe snel die auto’s bij je zullen zijn, even zo lastig inschatten hoe snel je zelf weer op snelheid bent en de overkant zult bereiken.

Maar het is gelukt en een kilometer verderop stond de Blue-Bell Inn al op me te wachten. Een klein tiental C2C-wandelaars hadden zich in dit dorpje al verdeeld tussen het koffiehuisje en de pub. De meesten wandelen nog een stukkie door om morgen een lange tocht over de berg te volbrengen. Ik heb de was gedaan, ook leuk...

jan.goemans@scarlet.be Hebben de was zien hangen en als je ooit een toertje wil doen op het spiegelven ...

Jan 2019-07-26 17:20:57

Leuke naam voor ‘n lekker biertje. Heb je het lek in je tent gevonden? Wandel ze.

Dorperveld 2019-07-26 21:39:56

Hey girl, je gaat als een speer! Mooi hoor, geniet ervan! Voor je het weet ben je aan die andere kant, en het is nog lang geen 11 augustus...

Marielle 2019-07-27 07:34:57

Heerlijk die verhaaltjes van jou weer met alle uitdagingen! Fijn dat je tot nu toe alles hebt overleefd ;). En doe idd maar rustig aan, je hebt nog tijd genoeg!