Niet minder, maar 'meer'

Italië, Maddaloni

De dag kondigt zich zonnig aan: wij genieten van een stralende zon, terwijl het dal onder een pak wolken, mist zit. We zien het viaduct niet meer!
We dalen af en beginnen aan de noordwaartse route door Italië. Na óns beoogde aantal kilometers stranden we om half drie op een camperplek bij het Lago Trasimeno. Throw back naar 2002/2003, toen we hier met de jongens aan het meer verbleven. Grappige anekdote: 'Hier zwemmen wij NIET, met ne Speedo en een badmuts, zeker?' Maar de hitte en het gevoel van gelijkheid (iedereen droeg dat) zorgde ervoor dat binnen het half uur de spanners uitgepakt waren en de badmutsen gekocht!
We picknicken aan het meer en slenteren naar het oude stadje, nauwelijks één straat, maar wel gezellig. In een spie zon op een mooi pleintje drinken we iets sterks en dan 'dolce far niente' deze avond, de afgelopen dagen telden genoeg indrukken en stappen!

Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar die speedos zijn nog altijd geen zicht :D

Joris 2022-10-11 20:20:35

G'hebt groot gelijk!

Godelieve 2022-10-11 20:53:55

Wouw nog steeds onder de indruk wat een belevenis !@

Gerda witters 2022-10-11 21:37:24

een rustige dag vandaag, wel weer een mooie parkeerplaats zo te zien

Rita en Paul 2022-10-11 21:54:11

Zeer mooi - fijn om dit te delen in woord en beeld. Wij genieten mee.

Cyriel en Lieve 2022-10-12 08:25:19

doe zoo vuurt nog veel mooje dage