Uitstel, maar geen afstel!

België, Putte

Omdat het weer niet meewil (meemag!) en er nog een en ander te doen was, hebben we beslist om vandaag nog een paar klussen af te werken, het begin van de vakantie te vieren en onze paklijst verder af te vinken. Nu komt het echt dichtbij: morgenvroeg zijn we weg! Een snelle berekening leert ons dat we hierdoor per dag 8 km extra moeten fietsen om ons einddoel te bereiken.
Nochtans is dat einddoel steeds minder belangrijk, het onderweg zijn, het genieten, het avontuur, het goed gezelschap, het ontdekken van nieuwe plekken, het ontmoeten van mensen, het beleven zal het doel van de trip zijn. Allicht tot morgen vanaf onze nieuwe locatie! Slaapwel!

ik wens jullie veel geluk in jullie onderneming een goede reis en veel momenten waar jullie met plezier aan terug denken tot wederhoren en leuke vakantie xx en dan kan ik ook seth en rune laten mee genieten ik ga jullie volgen tot later x

gerda witters 2016-07-01 23:37:18

Hoed af voor deze onderneming! Ik wens jullie een fantastische ervaring. Goede reis!

Carine Heremans 2016-07-02 10:20:44

Veel plezier! Geniet nog wat na van Macca en ik duim voor heel veel zon!

Margot 2016-07-02 10:31:10

Blij dat wij mogen meegenieten!

Els Van Dessel 2016-07-02 10:55:13

Chapeau voor de onderneming. een goede oefening voor Santiago en wij twijfelen er niet aan dat dit avontuur zal slagen ! Amusement !