Sport op zondag

Griekenland, Municipal Unit of Marathokabos

Zo fijn geslapen: de wind is gaan liggen en de buitenhonden houden zich koest!
Wel vroeg uit de veren, want wk wielrennen! Wat hebben we al plezier gehad van die tablet: (offline) gazet lezen, series en journaal kijken, Spotify voor aangepaste speellijsten ... Als de techniek mee wil, kan het plezant speelgoed zijn!
Trouwens qua sport zijn we dan wel niet meer zo explosief als ooit, maar onze stappenteller geeft gemiddeld meer dan 11 000 stappen aan voor onze trip. Bovendien hadden we van geen enkele pittige wandeling napijnen, wat toch ook mooi meegenomen is! En waar we best trots op zijn!
Remco wint goud! Emoties zijn het heftigst in de sport! Commentaren doorspekt met humor, nabesprekingen, interviews, alles moet uitgezonden zijn voor we kunnen brunchen!
Komt goed uit, want we krijgen een uitnodiging om met Pieter en Jenifer pizza te gaan eten straks, leuk vooruitzicht.
Het is ècht lazy sunday! Brunchke fixen, lezen, theeke drinken, nog lezen, wandelingske maken, waarbij Nala van de lommerte naar een ander schaduwplekje slentert wegens toch warm voor de tijd van het jaar.
Iets over vier pikken Pieter en Jenifer ons op voor een pizza'ke! Op weg nemen ze ons mee naar een wondermooie grot, een soort blue lagoon bij Kaladakia Beach. Het water staat - volgens hen - zo laag dat je met droge voeten tot in de grot kunt. Door de weerspiegeling van het zonlicht kleurt het water zo mooi appelblauwzeegroen, de fonkeling, de magie is niet in foto's te vatten.
Bij Nostos zijn de hapjes en de pizza's om duimen en vingers af te likken. En de verhalen, fijn bijpraten!

Zo tof om het allemaal mee te kunnen volgen! Veel groetjes!

Astrid 2022-09-26 19:28:11

Zeker een gezellige avond geweest!

Pieter en Jenifer 2022-09-26 20:40:48

De natuur weer van een andere mooie kant. Wat zijn er toch veel schakeringen van blauw! Het wandelen houdt jullie duidelijk fit! Voor jullie ook goud voor de beweging...