Rijden

Italië, Castelmaggiore

Kilometers malen was vandaag ons deel, want ge moet toch eens richting ... rijden.
Bovendien doorkruisen we Italië met een lijstje to do zonder ècht met afstanden en kaart rekening te houden!
De eerste kilometers gaan traag: smalle, kronkelende, bergwegen, maar zo schoon! Het landschap, de zon, de variatie ... Eens op de snelweg gaat het vlot en vlak, door de Povlakte. Hier zijn ongelooflijk veel boomkwekers gevestigd.
Op weg naar onze slaapplaats klimmen we weer de bergen in, de Dolomieten. Smalle wegen, steile hellingen en bochtig!
We installeren ons op een plekje, waar onze weg voor morgenvroeg omhoogklimt ... We proberen ons nog te verdiepen in de details van de wandeling morgen, maar de ontvangst van mobiele gegevens valt dik tegen.
De avond valt vroeg en wij gaan snel 'lezen'!

Zonder rijden kan je niet reizen zeker?

Godelieve 2022-10-14 23:06:36

Ja ja dat internet, datcis ons de baas, een dagje zonder geeft al een soort van stress! Jullie rijden door de bergen en kijken omlaag, wij kijken omhoog en rijden door de dalen...🤣