Mauritius part VI

Mauritius, Pointe aux Canonniers

Vandaag kort verhaal haha. Uitslapen, ontbijten, op het strand liggen, lunchen, op het strand liggen, aan het zwembad liggen, douchen, borrelen, dineren, naar bed. Dat lijkt me wel de juiste samenvatting van vandaag. Het weer is nu echt perfect! Het waait wat minder hard en er zijn alleen nog wat stapelwolkjes. Het waait nog wel iets, waardoor het niet gauw te heet wordt. Wel een tikje verbrand, maar is morgen hopelijk gewoon bruin 😁.
Ik was nog vergeten te melden dat we gisteren een nieuw dier gespot hebben, die nog niet op ons lijstje stond deze reis: een kakkerlak! In onze kamer. Heerlijk! Meteen de receptie gebeld, maar toen ze er waren, was het beest natuurlijk nergens meer te bekennen. Daarna gelukkig ook niet meer gezien, wel een gratis drankje gekregen voor de overlast. En dat is toch al gauw zo’n 10 euro waard hier! Ik voeg nog wat foto’s bij van het hotel. We hebben bijna de hele dag in zo’n heerlijk hangnet boven de zee gelegen. Dat bevalt prima, dus dat gaan we morgen maar weer doen! 😁
Morgen moeten we helaas ook naar huis 😭. We vliegen alleen pas om 23 uur, dus we hebben hier nog lekker de hele dag!

Ohhhh wat ziet het er lekker uit daar😍😍 en jullie zien er ook goed uit zeg!! Lekker kleurtje😄😘😘

Jellan 2022-10-11 19:38:13

Wat een mooi plekje daar , dat zal zeker genieten geweest zijn. Morgen nog even en dan naar huis. Goede reis naar Nederland

Everdien 2022-10-11 19:52:02

Gelukkig nog een dag te gaan, maar je zou daar toch nog veel langer willen blijven. Alvast een goede reis terug naar huis toegewenst!