Grand Canyon

Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanmorgen 8 uur ontbeten en om kwart voor 9 in de auto gestapt. We besloten een stukje om te rijden om nog meer van de Route 66 te kunnen zien. Onderweg zijn we gestopt bij een heel oud tankstationnetje in Hackberry. Daar hadden ze een Route 66 shop waar we onze ogen uitkeken! We hebben de bijzondere toiletten even bezocht, en een T-shirt, tas, en twee bordjes gekocht. Echt ontzettend leuk om te zien allemaal! Volgens Martijn is het de gaafste winkel waar ie ooit geweest is. Daarna doorgereden over de 66 richting de Grand Canyon. Rond 13.15 uur kwamen we daar aan, alleen waren onze kamers helaas nog niet klaar. Eerst geluncht en daarna nog even gewacht, gelukkig konden we rond 14.45 uur 1 van de 2 kamers in, om onze koffers snel neer te zetten. Om 15.10 uur moesten we namelijk bij het vliegveld zijn, voor misschien wel het gaafste onderdeel van deze vakantie: een helikoptervlucht over de Grand Canyon. En gaaf was het!!! Het uitzicht is natuurlijk geweldig en het levert prachtige plaatjes op!! We hebben ongeveer een half uurtje gevlogen en we zijn ontzettend blij dat we het gedaan hebben. Echt een geweldige ervaring. De foto's zeggen genoeg 😊. Na de vlucht zijn we teruggereden naar t hotel en nu was ook de tweede kamer klaar. Nog even wat gedronken en daarna snel gegeten, we wouden namelijk graag de sunset zien! De shuttlebus gepakt richting Hopi, waar je volgens het hotel het mooiste uitzicht had op de zonsondergang. Het uitzicht was inderdaad supermooi ☀️. Daarna de bus terug genomen, nog even wat gedronken en daarna naar de hotelkamer. Morgen gaan we dit prachtige natuurwonder verder bekijken!

Wat is dit gaaf! Ik begin nu zo langzamerhand toch wel een tikkeltje stik jaloers te worden. Maar ik gun het jullie van harte hoor!