San Diego dag 2

Verenigde Staten, San Diego

Vandaag hebben we eerst uitgeslapen (8.15 uur) en daarna San Diego verkend! We zijn begonnen in de San Diego Zoo, één van 's werelds beste dierentuinen volgens het boekje. En het was inderdaad een mooie dierentuin! We hebben een bustour gedaan, een stuk gelopen en met een soort skiliftje/kabelbaan (Skyfari) over de dierentuin 'gevlogen'. Dit is ook één van de weinige dierentuinen ter wereld waar ze pandaberen hebben, dus uiteraard hebben we die ook nog even een bezoekje gebracht. Rond 14.30 uur hadden we genoeg dieren gezien en hebben we de auto teruggezet bij het hotel, waarna we nog even Old Town San Diego in gelopen zijn. Een leuk stukje San Diego, waarbij het voelt alsof je een stap terug doet in de tijd. De rest van de middag hebben we gerelaxed en een spelletje gespeeld, 's avonds weer lekker gegeten bij t Mexicaanse restaurantje van het hotel. Morgen moeten we vroeg op, want dan hebben we een lange reis voor de boeg richting Kingman!

Dat worrdt afscheid nemen van de oceaan voor Martijn. Geen foto's te zien dit keer, klopt dat?

Sjoukje 2016-05-18 05:26:18

Foto's zijn lastig te downloaden, geen goede WiFi hieršŸ˜

Jellan 2016-05-18 05:42:03

Yes, de foto's zijn nu wel te zien....rare panda's hebben ze daar...... X