Mauritius part II

Mauritius, Pointe aux Canonniers

Heerlijk dagje weer vandaag! Weer lekker uitgeslapen, ontbeten en daarna de fietsen van het hotel geleend om naar Grand Baie te fietsen. 3,5 kilometer met hier en daar een klein heuveltje, dus prima te doen! De fietsen zijn ook verrassend goed. Grand Baie is een typisch toeristenstadje en daarom ook wel leuk om doorheen te slenteren. Ik heb mijn souvenir-shop-obsessie weer ten volle kunnen bevredigen en heb onder andere (uiteraard) een heel leuk uiltje gescoord! Johan een mooi nieuw overhemd, dat is namelijk eigenlijk verplicht ‘s avonds in het restaurant, maar is ie vergeten mee te nemen. We lopen ook nog een stuk over het strand en eindigen nog in een shoppingmall, waar we broodjes to go kopen en voor ongeveer een kwart van het geld van gisteren kunnen lunchen 😁. Uiteindelijk een kilometer of 4 gelopen en daarna weer terug op de fiets! Rond 13 uur zijn we weer bij het hotel en de rest van de middag liggen we lekker op het strand. Er is gelukkig wat minder bewolking dan gisteren, al is het nog niet helemaal weg, maar het waait onverminderd hard! Het hotel ligt ook precies op een klein uitstulpinkje, dus dat maakt het alleen maar erger denk ik. Zou lekker zijn als de wind de komende dagen iets meer gaat liggen. Anders gaan we misschien wel op zoek naar een strandje in de buurt wat iets meer beschut ligt 😄. Eind van de middag even lekker in bad en douchen, daarna chillen bij de bar en ‘s avonds is het diner weer voortreffelijk!

Ziet er allemaal prachtig uit. En blijkbaar was het eten zo lekker dat daar 2 foto’s van worden gedeeld 😉 Genietbervan!

Bart 2022-10-08 05:10:25

Geweldig wat een mooie huwelijksreis! Onvergetelijke herinneringen, geniet nog van de laatste dagen!