Podčetrtek dag 2

Slovenië, Podčetrtek

Sorry, de verslagen worden een beetje saai.. We ontbijten weer uit ons heerlijke mandje, gaan richting het aquapark, lunchen van wat er over is uit het mandje en gaan dan weer naar het aquapark. Het is er vandaag bizar druk, maar het is natuurlijk ook zondag, dus veel locals. We hopen dat het morgen rustiger is! De zon is wel heel fel, we zijn dwars door de parasol heen een beetje verbrand. ‘s Avonds koelt het gelukkig goed af, waardoor we wel heerlijk slapen! We hadden wel nogal luidruchtige Duitse buren, maar die zijn vandaag gelukkig vertrokken. Na het zwemmen en hangen, pakken we rond een uur of half zes weer de auto richting het thermen gedeelte. Daar hebben we ook toegang tot een zwembad, wat we maar eens verkend hebben. Ook een prima zwembad met binnen gedeelte, maar een stuk kleiner en geen glijbanen. Wel te overwegen voor morgen als het op het aquapark weer zo druk is. We eten daarna weer in het restaurant, ditmaal een heerlijke pasta! We hadden geen telefoon bij ons, dus helaas geen foto’s van. Dat was wel zo ongeveer wat we meegemaakt hebben vandaag. Morgen nog zo’n dagje en dinsdag vertrekken we naar camping nummer 2!

Lekker even relaxen ook heerlijk toch😀 Geniet er maar lekker van.