Monterey

Verenigde Staten, Monterey

Vanochtend zijn we weer vertrokken vanuit San Francisco. Omdat 't Chinese mevrouwtje van Cozy Cafe gisteren 'see you tomorrow' zei, konden we niet anders dan terug komen. Wederom heerlijk ontbeten! En ze zei weer 'see you tomorrow', maar dat gaat helaas niet lukken. Wie weet tot ooit! Daarna rond half 9 weggereden uit het hotel. De bedoeling was om over Silicon Valley te rijden (waar de hoofdkantoren van veel grote bedrijven zoals Google en Apple zitten), maar de TomTom stuurde ons alle kanten op, behalve de goede. Uiteindelijk toch nog een stukje kunnen zien, maar geen grote kantoren gespot. Daarna in Santa Cruz even de benen gestrekt en over de beroemde Boardwalk gelopen, vervolgens doorgereden naar Monterey. Rond half 2 kwamen we daar aan en we zijn direct doorgereden naar Monterey Aquarium Bay. Één van de bekendste en mooiste aquaria ter wereld. Supergaaf om te zien en superschattige pinguins en zeeotters gespot. Rond half vijf waren we daar klaar en hebben we nog even wat gedronken in een restaurantje daarnaast. Daarna naar t hotel gereden en ingecheckt. Toen we de deur van de kamer open deden, viel onze mond open. Zo groot hadden we t nog niet gezien! Een aparte zithoek, mega bed, open haard en een enorm terras. Jammer dat we hier maar 1 nachtje blijven. Aan de overkant gegeten bij een heerlijke Chinees en daarna nog even genoten van de hottub bij t hotel. Morgen zien we dan eindelijk Martijn! Zin in!!

Yeeeeeeeh eindelijk!!!! xxxx

Sjoukje 2016-05-12 06:24:36

Lieve schatten, Geniet van het weerzien.

karin 2016-05-12 07:55:46

Fijne dag vandaag met z'n allen