Mui Ne

Vietnam, Thành phố Phan Thiết

Vandaag heel erg weinig gedaan. ‘s Ochtends ontbeten, daarna meteen richting het zwembad/strand. Om 11 uur hadden we nog een heerlijke massage geboekt, daarna konden we meteen lunchen aan het strand. Vervolgens weer ons plekje aan het strand opgezocht tot een uurtje of vier. Toen pakten donkere wolken zich samen en we vertrouwden het niet helemaal, dus maar terug naar de hotelkamer. Even later begon het inderdaad te regenen. Even douchen, spelletje gespeeld en toen naar beneden voor een cocktailtje tijdens happy hour. Daarna voor de laatste keer Vietnamees gegeten in het restaurant, koffers grotendeels gepakt en lekker slapen. Morgen worden we om 10 uur opgehaald en gaan we richting het vliegveld. Altijd enorm jammer dat het weer voorbij is, maar ook wel weer fijn om naar huis te gaan!

Lijkt me dat jullie een hele mooie vakantie hebben gehad. Een goeie terugreis gewenst en lekker nagenieten van dit alles. X

Sjoukje 2017-10-13 04:04:34

Heerlijk dagje gehad dus😊 en wat n prachtige vakantie was dit, ik verheug me nu al op t fotoboek😝 Goede reis lieverds, tot morgen😘

Jellan 2017-10-13 07:20:47

We horen bij thuiskomst de mooie verhalen wel weer van jullie. Goeie reis terug en tot gauw