Amsterdam - Johannesburg

Zuid-Afrika, Benoni

Onze honeymoon is vandaag begonnen! We moeten vroeg opstaan, om 5.15 uur staat de wekker en om 6 uur staat Martijn voor de deur, die ons heel lief weg wil brengen naar Schiphol. Daar zijn we rond kwart voor 7. Onze vlucht gaat pas over 4 uur, maar tegenwoordig heb je die tijd wel nodig op Schiphol… Bleek reuze mee te vallen, rond 8.15 uur waren we overal doorheen en zaten we aan de thee bij de Starbucks. Wat gehangen op het vliegveld (wat moet je anders?) en daarna richting de gate. We boarden rond 10.30 uur, maar uiteindelijk vertrekt het vliegtuig pas na twaalven, dus anderhalf uur te laat, wegens gebrek aan personeel voor de bagage (niet geheel verrassend). De vlucht is prima! Vliegen met KLM is toch wel lekker. Genoeg eten, dekentje, veel films en zelfs een uurtje gratis (extreem trage) WiFi aan boord! Rond 22.30 uur landen we in Johannesburg. Er is geen tijdsverschil met Nederland, dus reken zelf maar uit hoe lang we in het vliegtuig hebben gezeten 😊. Een klein uurtje later zijn we door de paspoortcontrole en hebben we allebei onze koffers! Toch weer een kleine opluchting. Bij de luchthaven zou er iemand met een bordje moeten staan met onze namen erop, voor de shuttle naar het hotel. Die blijkt er niet te staan, dus via een telefoontje naar het hotel horen we dat we naar de informatiebalie moeten. Daar zitten twee hele vriendelijke mannen, waarvan eentje ons wegbrengt naar het hotel. Het is natuurlijk pikdonker, dus we zien weinig van Johannesburg.
We krijgen een enorm warm welkom bij het hotel, van weer een hele vriendelijke meneer. De bedden zien er echt heerlijk uit, vooral na zo’n lange dag! We hebben afgesproken morgen om 8 uur te ontbijten, zodat het hotel ons om 8.30 uur naar het vliegveld kan brengen, waar onze huurauto op ons wacht. Zin in!!!!

Deze dag zat dus een beetje tegen , maar er nu maar even van genieten

Everdien 2022-09-23 00:25:05

Leuk om jullie te volgen Hele fijne vakantie😎

Ria 2022-09-23 01:30:16

Leuk dat ik jullie weer mag volgen. Fijne honeymoon/vakantie!

Linda 2022-09-23 07:46:14

Nu jullie er eenmaal zijn is het het lange wachten en vliegen allemaal zeker waard denk ik Een hele fijne vakantie geniet er maar van maar dat zal zeker gaan lukken 😃

Aartje 2022-09-23 09:05:07

Een hele mooie reis toegewenst!

Corry 2022-09-23 09:05:53

Geniet van elkaar en het prachtige land

Karin 2022-09-23 10:23:27

Best een goed begin toch…?😁Koffers die uitgeladen zijn enzo en niet achtergebleven zijn😅 Heel veel plezier, geniet van het land en van elkaar❤️😘