Antelope Canyon & Monument Valley

Verenigde Staten, Bluff

Vanmorgen om 7 uur ging de wekker, 7.30 ontbeten en 8 uur in de auto.
Het was n kleine 3 uur rijden naar Page, waar we om 11.30 n tour hadden geboekt voor de Antelope Canyon.
We zijn heel erg blij dat we dat gedaan hebben, ook al was t best n onlogische omweg die we moesten maken.....
Wat n geluk hadden we dat de zon scheen, want juist door de lichtinval in de canyon konden we fantastische foto's maken!
Daarna Monument Valley ingereden, en ook dát landschap verraste ons weer..heel bijzonder, al die uitstekende rotspartijen in n vlak landschap.
Rond 16 uur, 17 uur plaatselijke tijd, ( we zijn nu in Utah, uur later) kwamen we aan in Bluff, ' n superklein plaatsje waar ons hotel stond. Ook nu weer enorm blij dat we deze omweg gemaakt hebben. Onwijs gaaf hotel, de Desert Rose Inn & Cabins. Een zwembad erbij, weliswaar binnen, maar toch... Het was heerlijk het zand wat overal in ons haar en onze kleding zat na de Antelope Canyon, van ons af te spoelen.
Lekker gegeten in t enige restaurantje in deze plaats, en op tijd gaan slapen.
Morgen moeten we om 8 uur op t paard zitten,we hebben n tocht te paard voor de boeg met n indiaan door Monument Valley. Eerst nog 45 min rijden naar de ingang van Monument Valley park, dus de wekker gaat zeer vroeg...

Geweldig mooie foto's!

Els W 2016-05-22 13:48:20

Echt heel leuk om jullie zo te volgen en wat een fantastische foto's!! Kan me voorstellen dat jullie volop genieten!