Saigon - Mui Ne

Vietnam, Thành phố Phan Thiết

Relaxen: deel 1. Vandaag een kort verslag, want we hebben echt bar weinig gedaan. Om 7.30 uur vertrokken vanuit Saigon met een vriendelijke chauffeur. Na een korte stop (we denken omdat de chauffeur nog moest ontbijten), bereikten we rond 11.30 uur het resort. Het ligt in the middle of nowhere en is best groot. Er zijn meerdere restaurants/bars, waarvan er eentje 24 uur per dag open is. Mochten we ‘s nachts honger krijgen. Ook kan je tennissen, volleyballen, badmintonnen, fitnessen, Ping-pongen en ga zo maar door. Het duurde ook zeker drie kwartier voor we de eerste mede-toeristen tegen kwamen, het is dus niet zo druk 😅. Na de lunch konden we de kamer op. Prima kamer en een lekkere citronella geur. Daarna zwembroek/bikini aan en in de relaxmodus! Het zwembad is prachtig en ligt direct aan het strand. De zee is leuk om in te zwemmen met veel golven. Hier hebben we ons prima vermaakt!! Ook nog een bar in de buurt, alles wat we nodig hadden. Rond half zes werd het donker en zijn we gaan douchen op de hotelkamer. Daarna gegeten in het restaurant hier en een aantal potjes getafeltennist (4-1 verloren van Johan 😢) en een potje gepoold (ook al verloren, was wel close). Nu terug op de hotelkamer en nog verder relaxen, net als morgen!
Oh ja, we zitten dus we onder de rode bulten, waarschijnlijk van zandvlooien waar al voor gewaarschuwd werd in het hotel. Kan best bij de +/- 7 muggenbulten die ik al had geteld na het verblijf in de homestay 🙄😋.

Ècht mooi daar, lekker genieten nog n dagje in dat mooie resort😍

jellan 2017-10-11 16:26:01

Dit relaxen hadden jullie echt wel nodig denk ik na zo'n inspannende vakantie. Bedankt voor de verslagen, leuk!!