Death Valley

Verenigde Staten, California

Na vannacht te zijn wakker gehouden door een Amber Alert, vanmorgen rustig ontbeten bij een koffiecorner in het hotel. Daarna de koffer ingepakt, uitgecheckt en een taxi gepakt naar het autoverhuurbedrijf bij het vliegveld. Daar mochten we zelf een auto uitkiezen, t is een supergave Dodge Caravan geworden (zie foto). Megagroot en megaveel ruimte. Nog even langs de supermarkt om een koeltas, eten en drinken te kopen en daarna de weg vervolgd richting Death Valley. Onderweg gestopt bij Dante's view, waar we een prachtig uitzicht hadden over de zoutvlakte en de vallei. Daarna verder gereden naar het hotel, ingecheckt en de koffers even op de kamer gezet. Toen de auto weer in, naar Badwater (zoutvlakte), Devil's golf course en Artist's palette. Allemaal prachtig om te zien!! De foto's laten het beter zien dan we hier kunnen vertellen. Daarna terug gereden naar het hotel. Even een biertje gedronken op de kamer en daarna gegeten bij een restaurantje van het hotel.