Vlucht naar New York

Verenigde Staten, New York

Vanmorgen moesten we wel heel vroeg op: 3.15 uur. We vliegen namelijk om 5.55 uur naar New York. Om 4 uur ongeveer bij het hotel vertrokken met de taxi, gelukkig is het vliegveld dichtbij! Ingecheckt zonder problemen, gelukkig weer geen bezwaar tegen te zware koffers 😬. Het vliegtuig vertrok 10 minuten te vroeg. En we hadden kennelijk wind mee, want om 13 uur (NY tijd) landden we al, 50 minuten te vroeg! Prima vlucht gehad. Bagage gehaald en daarna met een ietwat dure taxi naar het hotel. Wat een drukte op alle wegen in deze stad. Overal mensen, auto's en bussen. Rond 14.45 uur waren we eindelijk bij het hotel. Ingecheckt en daarna maar eens geluncht in een restaurantje tegenover. Na de lunch hebben we de metro gepakt en zijn we uitgestapt bij Times Square. We hadden thuis al kaartjes bemachtiged voor de Hop on-Hop off bus, dus die hebben we verzilverd. Daar mogen we de komende drie dagen mee reizen door de stad! We staan vooral versteld van de massa's mensen en de continue drukte. Daarna daarom maar terug gegaan naar het hotel en beneden in het restaurant gegeten. Een all you can eat Brazilian steakhouse, erg bijzonder en erg lekker. Nu lekker slapen. Het was een lange dag, maar we zijn allemaal enorm 'excited' om New York te gaan bewonderen!

Veel plezier in "the big apple"