New York dag 3

Verenigde Staten, New York

Om 8 uur ontbeten, daarna met de metro naar Central Park, waar we voor 1 dag fietsen hadden gehuurd.
Eerst n stuk door Central Park gefietst, daarna hebben we ( met gevaar voor eigen leven😳) half Manhattan doorkruisd, zijn we over de Brooklyn Bridge naar Brooklyn Park gefietst, waar we met de fietsen de boot op zijn gegaan.
Met de boot naar het Vrijheidsbeeld gevaren, en daarna weer naar Manhattan, waar we vlakbij Times Square de boot weer af konden. Even geluncht en naar Grand Central Terminal gefietst, een prachtig station! Vanaf daar nog even naar het bekende café van " How I Met Your Mother" gefietst, wat foto's gemaakt, en daarna de fietsen weer ingeleverd. Daarna zouden we een speciale bustocht gaan doen, " The Tour", maar tijdens de lunch werden we gebeld dat ie niet door ging vanwege de hitte. Het was inderdaad warmer dan gisteren, 31 graden, en veel benauwder... De vraag kwam of we 's avonds mee wilden met "The Ride", een andere bustour die eigenlijk veel duurder was, maar die ons nu zonder extra kosten, ter vervanging aangeboden werd. Dat lieten we ons geen 2 x zeggen...
's Middags nog weer gebruik gemaakt van de hop on-hop off bus, en het noorden van Manhattan bekeken.
Na op tijd gegeten te hebben, ons om 19 uur gemeld voor "The Ride"
Het was erg leuk! We zaten in een bus, een kwartslag gedraaid, met t gezicht naar de stoep toe. 2 entertainers hielden ons de hele reis van anderhalf uur bezig, vertelden wetenswaardigheden over de gebouwen en waren vooral erg grappig. Onderweg traden allerlei artiesten voor ons op op straat, die deel uit maakten van "The Ride".... 'n Rapper, ' n breakdancer, 'n zangeres met saxofonist, en 'n balletdanseres met verlichte jurk😄
Heel gaaf! Vooral alle reacties van de mensen die op de stoep liepen en ons zagen zitten waren hilarisch😂😂. Kortom, een geweldige dag in een prachtige stad! Morgen nog een ochtenden hier en dan vliegen we weer naar huis 😢.