Ribno

Slovenië, Bled

Vandaag voor het eerst echt uitgeslapen deze vakantie. We worden rond half tien wakker, beseffen dan al snel dat het ontbijt maar tot tien uur is en kleden ons dus gauw om en gaan lekker ontbijten. Verder weinig gedaan vandaag. We rijden nog even richting Bled, lopen langs het meer en doen wat laatste boodschapjes. De rest van de middag hebben we besteed aan Netflix, boeken, puzzels en de hot tub. Het is helaas niet zulk heel mooi weer hier vandaag, maar de hot tub is gelukkig heerlijk warm! ‘s Avonds eten we het buffet van het restaurant, lekker om niet meer weg te hoeven en prima eten. Morgen gaat de wekker vroeg, we gaan meteen om 7 uur ontbijten en daarna weg, dan hopen we rond 20 uur morgen thuis te zijn!
P.S. Op de tweede foto zien jullie een eekhoorntje. Die lopen hier heel veel en zijn helemaal niet bang! Heel leuk om naar te kijken 😄

Goeie thuisreis gewenst.

Sjoukje 2019-08-22 22:08:28

Goede reis morgen en ook maar weer flink genieten van je eigen stekkie in Voorthuizen!