Podčetrtek

Slovenië, Podčetrtek

Vandaag wordt het verslagje nog korter, we hebben de hele dag heerlijk bij het aquapark gezeten. We kregen vanmorgen een ontbijmand bezorgd bij de tent. We mogen elke avond een lijstje invullen met wat we allemaal willen en daar zit geen limiet op, dus uiteraard hadden we veel te veel. Eigenlijk wel ideaal, want we kunnen er ook van lunchen, dus voor morgen hebben we weer lekker veel besteld. Heerlijk ontbijt en ideaal dat ze het zo komen brengen! Sowieso is het hier net een hotel, onze tent wordt elke dag schoongemaakt, we krijgen nieuwe handdoeken en zelfs de afwas was gedaan! Echt glampen dus. Het aquapark was wel heel druk, maar gelukkig hebben ze ook heel veel ligbedden en veel glijbanen, dus het is niet vervelend druk. Enige noemenswaardige is dat ik op één van de glijbanen m’n campingbandje kwijt ben geraakt, dat we nodig hebben om bij de tent te kunnen komen, het aquapark op te kunnen komen en eten en dergelijke mee te betalen. Best vervelend dus, maar ik kreeg voor 2 euro een nieuwe bij de receptie en er was gelukkig geen misbruik van gemaakt. Verder vooral veel gelezen en gegleden, heerlijk om helemaal niks te hoeven! ‘s Avonds weer bij hetzelfde restaurant gegeten, een heerlijke pizza (glutenvrij dus blijkbaar) en voor 20 euro klaar. Ik vermoed dat morgen heel veel op vandaag gaat lijken. Welterusten!

Dit is heerlijk relaxen zeg!! Geniet er nog maar van!

Corry Kwant 2019-08-17 22:39:45

Lekker hoor, geniet!!😘😘

Jellan 2019-08-18 09:12:45

Lekker rustig aan doen is ook lekker.