Mui Ne - Voorthuizen

Nederland, Voorthuizen

Inmiddels alweer meer dan 24 uur geleden, stonden we op in Mui Ne. Na het ontbijt hebben we de laatste spulletjes gepakt en konden we nog even relaxen, daarna hebben we uitgecheckt en kon de reis richting het vliegveld en naar huis beginnen. Bij de receptie spraken we een stel die naar Ho Chi Minh City moesten, of ze met ons mee konden rijden. Wij hadden toevallig een busje en voor we het wisten, zaten ze er ook in en hadden ze zowel ons als de chauffeur 20 euro betaald. Nou ja, best. Makkelijk verdiend zo en we hebben er geen last van. De rit richting het vliegveld ging prima en na ongeveer 4 uur kwamen we daar aan. Dit betekent wel dat we dus 5 (!) uur van te voren op het vliegveld waren. Dit hadden we al bedacht, maar volgens de lokale reisorganisatie was het niet verstandig geweest om de pick up later te doen, ook al hadden we daar wel om gevraagd. Op het vliegveld dus maar even geluncht en rondgehangen, 2 uur later konden we de bagage inchecken en door de douane. Bij de gate hebben we gegeten en uiteindelijk konden we op tijd boarden en vertrekken. Na iets meer dan 2 uur vliegen, kwamen we aan in HongKong, waar we 1,5 uur overstaptijd hadden. Ook dit ging allemaal prima en opnieuw op tijd vertrokken. Verrassend lang geslapen in het vliegtuig (uur of 6, alles bij elkaar), dus de reis ging aardig snel voorbij. Na ongeveer 12 uur vliegen landden we iets te vroeg op Schiphol. Bagage halen en daarna met papa mee naar huis in de auto! Nu zit het er echt op. Bedankt voor al jullie leuke reacties op de blogs, leuk om te weten dat iedereen meeleest!! We hebben een geweldige vakantie gehad 😊

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad en op naar de volgende uitdaging in Voorthuizen! X

Sjoukje 2017-10-14 09:45:23

Leuk!!!!! jammer dat het weer voorbij is!

nicoline 2017-10-14 11:52:34

Zooo blijdat jullie er weer zijn😊😊