Zion & Bryce Canyon

Verenigde Staten, Springdale

Vanmorgen vroeg vertrokken, om 7.30 uur moesten we aanwezig zijn bij de paarden in Monument Valley.
Iets na 8.00 uur vertrokken we, nadat we allemaal n paard toebedeeld hadden gekregen, met n Navajo Indiaan als gids. We waren maar met z'n vijven, dus dat was erg leuk. De omgeving was schitterend, het weer prachtig. De indiaan wat lastig te verstaan soms, maar hij vertelde van alles onderweg; allerlei wetenswaardigheden over de natuur, de struiken en planten die ze gebruiken voor verschillende kwalen, elke rots die je ziet heeft z'n eigen naam.
Het paardrijden vonden sommigen van ons erg leuk, anderen waren iets minder enthousiast, ik noem geen namen😜.
Maar we vonden ' t allemaal een geweldige ervaring die we toch niet hadden willen missen....
We zijn daarna weer terug gereden naar Page, waar we hebben gelunched, en waar we nog even hebben staan kijken bij Lake Powell, een meer met heel blauw water, en 'n grote dam.
Verder richting Zion National Park. Rond n uurtje of 4 's middags daar gearriveerd. Prachtige lodges, lekker zwembad en heerlijk koude biertjes en cola ( zoals elke dag overigens😊)
Lekker gegeten, spelletjes gedaan en gerelaxed.

Haha arme Johan.. moest je weer paardrijden ;) klinkt allemaal super leuk emma! Geniet nog even