Santa Barbara dag 2

Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag de tweede dag in Santa Barbara! Eerst hebben we ontbeten in een restaurant bij het hotel, daarna zijn we naar Martijn gegaan. Hij heeft ons een rondleiding gegeven van de omgeving rond het huis (zwembad, tennisbaan en strand). Na de rondleiding zijn we weer naar State Street gegaan om een aantal inkopen te doen, geluncht bij de Starbucks, Martijn moest naar de kapper en we hebben een ijsje gegeten bij McConnels (erg lekker). Na State Street zijn we, na een korte tussenstop bij Break Water, wezen zonnen op het strand! We zijn nog de bergen opgereden om te genieten van een prachtig uitzicht over SB. Hierna zijn we langs een vriend van Martijn gegaan, Andrew. Daar hebben we ook z'n ouders ontmoet. We kregen een lokaal biertje en wijntje aangeboden en we hebben even in de tuin gezeten. Erg gezellige mensen! We waren ook nog uitgenodigd bij Kathy om te komen eten. Hier zijn we uiteraard op ingegaan en hebben we heerlijk gegeten. Kathy had verschillende mensen uitgenodigd wat erg leuk was! Het was een gezellig en leuk afscheidsdiner voor Martijn. Martijn kreeg als afscheidscadeau n gaaf University of California Santa Barbara vest van Ron, Morgen zal Martijn afscheid moeten gaan nemen van Santa Barbara... Hij zal het erg gaan missen hier, nu wij het hier gezien hebben snappen we dat zeker!

Ik snap dat het niet zo makkelijk zal zijn voor hem, maar wat heeft hij toch mooie herinneringen om mee te nemen en fijne mensen leren kennen. welterusten voor jullie nu....en op naat LA.