Los Angeles dag 2

Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen na t ontbijt naar Beverly Hills gereden, Witch's House bekeken, erg leuk😊 Prachtige straten, huizen en auto's gezien!
Doorgereden naar Sunset Boulevard, Sunset strip, en Hollywood Boulevard. Daar de auto uit voor de Walk of Fame. Veel "sterren" gezien! We werden helemaal gestoord van alle mensen die ons óm de 100 meter n Hollywood bus trip wilden verkopen.
Naar Griffith Park gereden, ongelooflijk druk daar. We wilden graag op de foto met de " Hollywood letters", net als alle andere toeristen 😬🤓 Het is gelukt!
De auto weer in en naar Santa Monica gereden. Ontzettend leuk en druk. Gelunched daar, en naar de pier gelopen. De draaimolen van Forrest Gump gezien, en verder héél veel mensen, winkeltjes, artiesten en daklozen... Van alles wat.
Terug naar t hotel.
Los Angeles is ontzettend groot en druk. Veel file-rijden.
Gisteravond hoorden we dat Nederland net zo groot is als Los Angeles en San Diégo County's samen.... Niet voor te stellen...
Morgen hele dag naar Universal Studio's. 6.15 uur opstaan. Als we daar klaar zijn rijden we door naar San Diégo!