San Fransisco dag 2

Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen konden we n beetje uitslapen (al lukte dat niet helemaal 😁) Om 9.50 uur hadden we een rondleiding gepland staan in China Town. Eerst heerlijk ontbeten in n superklein tentje gerund door 2 Chinese vrouwtjes.
In Chinatown ontmoetten we Linda Lee, onze privégids voor deze ochtend. Erg leuke vrouw die van alles over ons wilde weten, en ons ondertussen veel vertelde over de historische wetenswaardigheden, ons leuke winkeltjes, een fabriekje waar ze de beroemde fortune cookies maken, en een tempeltje liet zien. Aan t einde van de tour bracht ze ons naar een restaurant waar we de lunch zouden gebruiken. Apart maar over t algemeen lekker.
's Middags naar Union Square gelopen en vandaar met de Cable Car naar Fishermans Wharf. Een unieke ervaring, zo'n ritje.
Op de Fishermans Wharf naar pier 39 gelopen om de zeeleeuwen te bekijken. Ze liggen daar bij elkaar heerlijk te zonnen en te slapen.
Vanaf Fishermans Wharf met de taxi naar 't enige kronkelstraatje in San Francisco in Lombard Street. Heel apart om te zien. Superstijl!
Daarna 10! blokken gelopen naar Polk Street, vlakbij ons hotel. Daar wat gedronken in n bar, en lekker Mexicaans gegeten!
Wederom n heerlijke dag!

Erg leuk om jullie zo te volgen! In San Francisco 'loop' ik zo met jullie mee; ook al is het bijna 30 jaar geleden. Veel plezier in jullie ontdekkingstocht op naar Martijn!

Geke van den Heuvel 2016-05-11 08:25:34

En wat zijn jullie nu al dicht bij Martijn....nog één nachtje slapen! xxx

Sjoukje 2016-05-11 08:26:24

Wow, wat een fantastische reis!! Leuk al die verhalen en foto's! Heel veel plezier nog en we blijven jullie volgen.