Las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen rond 6.30 uur zijn we vanuit Voorthuizen vertrokken richting Schiphol! Gelukkig geen file gehad, met dank aan de meivakantie. We waren ruim op tijd op het vliegveld, de auto konden we voor de vertrekhal achterlaten. Deze wordt dan door mensen ergens geparkeerd en bij terugkomst staat ie weer klaar. Ideaal! Het inchecken ging prima, we hadden ietsje teveel kilo's, maar gelukkig zei ze er niks van. Daarna even wakker worden met een kopje koffie/thee van de Starbucks (nadat Jellan er al voorbij gelopen was). Bij de gate bleek het vliegtuig vertraging te hebben door technische mankementen. Even leek het erop dat we helemaal niet zouden gaan. Maar gelukkig, een uurtje later dan gepland toch vertrokken. Een prima vlucht gehad naar Chicago, ondanks geen films of enig ander entertainment aan boord (beetje jammer). In Chicago dus iets minder tijd om over te stappen, niet fijn. Omdat we in Amerika aankomen, moeten we namelijk onze koffers zelf ophalen en daarna weer inchecken. Ook moesten we door de douane. De rij en het vragenvuur viel enorm mee!! Geen vingerafdrukken hoeven geven o.i.d. en we mochten snel doorlopen. Alle koffers weer ingecheckt, nog even snel een broodje eten en daarna alweer boarden voor de volgende vlucht. Deze vertrok keurig op tijd vanuit Chicago richting Las Vegas. Hier helaas wel veel kleinere stoelen en nog steeds geen (gratis) films. Wel mooi helder weer, dus prachtig uitzicht! Ook zijn we over de Grand Canyon gevlogen, dus daar hebben we vast een voorproefje van gehad.
De aanblik op Las Vegas vanuit het vliegtuig was ook heel gaaf! We zijn mooi op tijd geland, een kwartiertje te vroeg zelfs. Op het vliegveld hoefden we nergens meer door een controle, we konden meteen de koffers halen. Daarna met de taxi naar het hotel. We kijken onze ogen uit! Op het vliegveld stond het al helemaal vol met gokautomaten. Het hotel is echt mega mega megagroot, het is eigenlijk een complete stad. En overal waar je kijkt staan gokautomaten en pokertafels. De kamer is ook erg mooi en groot. We hebben net even wat gedronken en snel wat gegeten en nu gaan we slapen. Ongeveer 24 wakker, het is nu 21.15 uur hier. Morgen gaan we The Strip op!!

Leuk om mee te lezen en dat jullie goed zijn aangekonen. Veel plezier morgen. x

Sjoukje 2016-05-05 07:02:30

Veel plezier. Lijkt me ook prachtig om te zien 🙋

Aartje 2016-05-05 11:47:14

Lieve schatten, Fijn te lezen dat jullie veilig en wel in the States zijn. Geniet ervan.

Karin 2016-05-05 15:26:03

Jeeeeh! Aangekomen en gelukkig alles op tijd. Heel veel plezier op jullie prachtige reis.