Dagje vakantie

Canada, Victoria

Vandaag hebben we op de planning staan om de, zo hebben we hier van de locals gehoord, mooie route naar Port Renfrew te rijden. Deze route neemt 2 uur zuivere rijtijd heen en uiteraard weer 2 uur rijtijd terug in beslag. We staan echter lekker op ons gemakje op, spelen wat met Escha, ontbijten heerlijk in het zonnetje met een fantastisch uitzicht, vullen de watertank en legen de afvaltanks en dan is het zomaar ineens half 1.....

Omdat het nu weinig zin meer heeft zo ver te gaan rijden besluiten we rustig aan te doen, de boodschappen alvast te doen en de rest van de dag van het zonnetje en uitzicht te genieten. Onderweg naar de supermarkt nemen we de toeristische route die qua schoonheid tegenvalt, maar ons wel langs kasten van huizen en diverse hertjes voert. We gooien de camper ook weer vol met verse benzine en verder chillen we de dag vol op de camping. Het begint bijna op vakantie te lijken!

Voor morgen zetten we de wekker op 07.30 uur, want dan willen we écht naar Port Renfrew.