Nog 1 nachtje slapen......

Nederland, Papendrecht

Nog maar 1 nachtje slapen en dan vertrekken we morgen (vrijdag) voor Escha’s eerste vlieg- en rondreis!!

Jeroen wilde al heel lang naar Canada (eerste routeplanning dateerde zelfs uit 2012) en heel graag eens een Roadtrip met een camper doen, maar Maris vond beiden eigenlijk maar niets. Inmiddels zijn we enkele jaren en een prachtige dochter verder en lijkt een camper ineens toch wel erg handig wanneer je met een baby van 5 maanden oud wilt rondreizen.

Nadat uiteraard ook Amerika als mogelijke bestemming ter sprake kwam, bleek al snel dat de camperverhuurders in Amerika geen driepuntsgordels achterin hebben. Sterker nog, in heel Noord Amerika zijn er slechts 2 verhuurders die dit wel hebben en beiden verhuren uitsluitend in Canada.

Het heeft dus even geduurd, maar uiteindelijk heeft Jeroen zijn zin gekregen en maken we ons op voor een Roadtrip met camper voor de komende 3 weken door het westen van Canada!!

Omdat het uiteraard de eerste reis is met Escha hebben we 3 verschillende routeplanningen gemaakt. We starten en eindigen sowieso in Calgary en hebben verder alleen de camper, de eerste (verplichte) hotelovernachting en de camping voor de tweede nacht geboekt. De planning tussen de tweede nacht en de laatste ligt verder helemaal open en is grotendeels afhankelijk van hoe het gaat met de kleine.

Nu gaan we snel proberen te slapen, morgen staat er tenslotte een lange reisdag op het programma met bovendien een hoop gesjouw met een heeeeeeeleboel bagage..........

heel veel plezier met elkaar . is nu heel spannend allemaal daar Escha erbij is wordt het anders voor jullie. dikke kus van ons