Exploring San Diego

Verenigde Staten, San Diego

Vanochtend vroeg uitgecheckt vanuit ons motel in LA en vertrokken richting San Diego. De snelwegen van soms 8 banen breed, brachten ons na ruim 2 uur cruisen bij ons tweede hotel van deze vakantie.

We hadden een mooiere route verwacht, waarbij we veel zouden stoppen. Dat was niet het geval, dus we waren erg vroeg in San Diego. We konden nog niet inchecken, maar kregen heel vriendelijk de tip mee om even naar de Old Town te gaan. Rond 4 uur zou onze kamer schoon zijn. Old Town was inderdaad erg gezellig! Een leuk historisch plekje met veel Mexicaanse invloeden. Na Old Town zijn we doorgereden naar Down Town. Hier hebben we door 'The Gaslamp Area' gelopen en hebben we Mexicaans gelunched.

Er was nog even paniek toen Mariska haar telefoon weer eens kwijt was, maar gelukkig al snel tot de ontdekking kwam dat deze gewoon in haar handtas zat....
Tot slot zijn we richting de haven gelopen, waar we een mooi uitzicht hadden op de zee, de mooie jachten, de marine schepen en de vele zeilbootjes en jetski's. Inmiddels was het 5uur en zijn we terug gegaan naar het hotel om in te checken. nadat we waren opgefrist zijn we van een happy hour gaan genieten bij het hotelrestaurant. Voor het avondeten hebben we ons beperkt tot een simpele salade, na de flinke lunch ging er niet meer in!