VIP voor 1 dag

Verenigde Staten, Los Angeles

In onze cabrio met Mariska achter het stuur, zijn we vanochtend vroeg vertrokken richting Hollywood Universal Studio's. Heerlijk in het zonnetje, met wapperende haren scheurden we over de snelwegen van LA.

Helaas stonden er vanochtend ook weer veel files en kwamen we later dan gepland aan bij HET attractiepark van Hollywood. Gelukkig hadden we thuis al 'front of line' kaartjes geregeld en hoefden we dus niet meer in de rij te staan bij de kaartverkoop. Sterker nog....door de speciale kaartjes, hoefden we helemaal nergens in de rij te staan! We voelden ons als ware VIP's wanneer we door het laten zien van ons speciale pasje, meteen de attractie in konden, terwijl we heel decadent de rijen van soms 75min. voorbij wandelden. Met big smile natuurlijk!

De attracties bestaan voornamelijk uit special effects, waar Hollywood natuurlijk in uitblinkt! Naast de attracties, waren er ook erg veel shows. Dankzij onze VIPpas, hebben we met alle gemak alle attracties en shows kunnen doen, waardoor er zelfs tijd overbleef om sommige attracties meerdere keren te beleven. Wat ons betreft mogen de Europese attractieparken ook direct zo'n pas invoeren. Het kost wat, maar je hebt ook zeer zeker wat!

Nadat we ons prima de hele dag vermaakt hebben met de attracties en de filmsets waar je een unieke kijk achter de schermen krijgt, hebben we gegeten bij het Hardrock café naast de Universal Studios.
Eenmaal zittend sloeg de vermoeidheid toe en zijn we na een prima maaltijd moe maar voldaan teruggekeerd naar ons motel waar we binnen no time in slaap vielen.