Rustdag in Bolsena

Italië, Bolsena

Vandaag onze laatste rustdag vóór Rome. We zitten in een redelijk luxe hotel, waar we bij het ontbijt zicht hebben op het meer. Het ontbijt is erg uitgebreid en de machines erg geavanceerd. Er is er één waar je hele sinaasappels ingooit en er jusd'orange uitkomt 😳. En een koffieapparaat zo ingewikkeld, dat ik er in eerste instantie geen koffie uit krijg 😂😂, maar met behulp van een serveerster de heerlijkste cappuccino produceert. Na het ontbijt de oude binnenstad verkend. Deze is gebouwd op een heuvel en is heel mooi. Steile smalle straatjes langs de typisch oude Italiaanse huizen. Op een zonnig terras een cappuccino gedronken en daarna richting het meer. Het is een kratermeer met een ovale vorm van 60 bij 80 km en een diepte van ongeveer 150 meter. Els en Dorothee zitten er lekker in het zonnetje en wij gaan er even bij zitten.
Terug in het hotel is het weer even tijd voor de persoonlijke verzorging en gaat Hans weer in de weer met de overnachtingen van de komende dagen. Hij heeft ook alvast een appartement geboekt in Rome en de tickets voor onze terugvlucht naar Amsterdam zijn ook al binnen. Later in de middag weer lekker langs het meer gewandeld en in het zonnetje gezeten. Tja, het leven is zo slecht nog niet 😜. Bij de Coop alvast wat dingetjes gekocht voor de wandeling van morgen.

U nadert uw bestemming ....

Ruud 2017-09-30 18:34:43

wat leuk dat Tieme komt. Geniet nog lekker samen van het wandelen, de vrijheid, het mooie weer. En de ☕️☕️..

Ell 2017-09-30 20:25:30

Jullie zullen het hele dagen wandelen, de cappuccino's en mooie uitzichten vast vreselijk gaan missen.