De kop is eraf

Nederland, Gouda

Toch wel spannend de eerste wandeldag. Gelukkig maar 14 km en we zijn zeer hartelijk ontvangen bij vrienden waar we overnachten.
We vertrokken vanmiddag rond 1230 uitgezwaaid door Femke en Tieme. De route was zeer eenvoudig, we volgden de vlist tot schoonhoven en dan linksaf naar cabauw :-)
De harde wind hadden we gelukkig in de rug en het bleef droog. Het lopen ging verder prima, maar ja kan ook niet anders zo'n eerste dag.
Zoals gezegd logeren we bij vrienden van ons, Ellen en Frank. Ze hadden heerlijk voor ons gekookt en we hebben erg gezellig zitten kletsen. Heel erg bedankt daarvoor. Morgen lopen ze een stukje mee naar de pont van Schoonhoven waar we de lek oversteken.
En dan nu gauw gaan slapen want we voelen toch wel een paar kleine spiertjes.

Confucius zei al dat een weg van duizend mijlen begint met een enkele stap. Die is vandaag gezet. Dat er nog vele mooie stappen mogen volgen. Vaya con Dios

Ruud 2017-06-16 23:03:38

Ps Richard, ik loop denkbeeldig 10 meter achter je aan :) :) :)

Ruud 2017-06-16 23:04:52

Top! Blij dat het nu wat koeler is geworden. Prachtige streek daar bij Nieuwpoort, geniet ervan! (Ik durf bijna de auto niet te pakken dalijk 😓) xA.