Van Achel naar Bree , 20 km

België, Bree

Soms duurt het best wel lang voordat je grenzen verlegt. Voor ons ging dat erg snel, vandaag maar 20 km en dat vinden we na een week lopen al een korte afstand 😀
Een wat late start , 0930 uur, dat dan weer wel omdat we eerst in Achel ontbijt bij elkaar moesten scharrelen. Koffie met een broodje kaas bij een klein cafeetje en yoghurt met een appelbeignet voor onderweg. We sliepen via Airbnb bij mensen thuis en dat is zonder ontbijt. Het lopen ging ondanks de hitte redelijk goed, een heeeeel lang stuk in de schaduw langs een kanaal en net toen we een uurtje op een open en zeer warm stuk voortploeterden kwamen we in Bocholt. Daar vonden we een brasserie waar we heerlijk konden zitten in de schaduw een de grootste coupe ijs hebben genomen 😜. Eigenlijk wilden we blijven zitten maar ja onze slaapplaats was nog goed 6 km dus toch maar opgestaan en het laatste stuk naar Bree gelopen.
Hier slapen we op een heel bijzondere plek, een tipitent met de douche en de wc ook buiten.
Er is onweer voorspeld , nou maar hopen dat de tent wind en watervast is 😳

Wat leuke, die Tipi Tent!! Kan je die zomaar voor een of meerdere nachten huren?

Joyce King 2017-06-22 19:05:37

Jullie eten wat ijs af😉 lekker hoor!! Ik hoop dat jullie droog liggen vanacht... Wel leuk!! Hihi 😘