Rustdag in Konstanz

Zwitserland, Tägerwilen

Heerlijk een uurtje langer geslapen en na het ontbijt de wandelschoenen links laten liggen. Vanmorgen vroeg was er lichte regen, dus eerst tijd besteed aan de pv en het eerste deel van de route in Zwitserland en de daarbij horende overnachtingsmogelijkheden. Ons hotel ligt eigenlijk al in Zwitserland, maar de overkant van de straat is Duitsland. KPN vindt het dus bij elke beweging nodig om een sms'je te sturen om ons welkom te heten dan wel in Zwitserland, dan wel in Duitsland 😂😂. Vanmiddag de toerist uitgehangen en tot de conclusie gekomen dat Konstanz een leuke stad is. Morgen gaan we Duitsland definitief verlaten. Duitsland was eindeloos. Eindeloos groot, maar ook eindeloos mooi. We hebben eindeloos vaak schnitzels gegeten, maar ook kuchen bij de koffie en eindeloos veel en lekker ijs. Heel veel aardige mensen ontmoet en gesproken. Lange (eenzame) wandelingen door eindeloos veel bos en heel veel, naar onze maatstaven, uitgestorven dorpjes. Kortom we hebben genoten van onze wandeling van Aachen naar Konstanz. Ongeveer op de helft van onze reis kijken we uit naar oversteken van de Alpen en het warme Italië. Gaan jullie met ons mee?

Succes in Zwitserland mannen! Blijf genieten. Hartelijke groet.

Maarten 2017-08-06 22:20:25

Viel Spass in Die Schweiz!

Ruud 2017-08-06 22:20:53

Lees nog iedere dag met plezier :) succes in Zwitserland! PS; die witte voetjes in de slippers zijn wel fantastisch 😂

Gwenny 2017-08-06 22:46:12

Geniet van zwitserland . is ook prachtig. Heb er in het verleden een jaar gewoond.

Ank 2017-08-07 12:35:02

We volgen jullie, al is t niet op de voet... Veel plezier in de alpen!