Van Hillesheim naar Gerolstein , 20 km

Duitsland, Gerolstein

Het ene traject maakt meer indruk dan het andere. Vandaag maakte niet veel indruk, toch waren er mooie bospaden, mooie vergezichten en slaperige dorpjes. Zelfs hebben we heerlijk koffie kunnen drinken onderweg. En de afstand was ook goed te doen, 20 km, met op het eind nog een weg door een bungalow/camping park waar al heel wat landgenoten vakantie vierden. Onderweg komen we vrijwel nooit andere wandelaars tegen. Vandaag wel een paar, denk door het mooie weer en de vakanties die zijn begonnen. Gerolstein, waar we nu zijn, is een wat grotere plaats met meer winkels en restaurants. We kregen van het hotel vrijkaartjes voor het lokale zwembad, maar daar waren we al langs gelopen toen we het plaatsje inliepen, het ligt bovenop een heuvel dus dat hebben we maar niet gedaan 😜
De voeten en benen houden zich goed en de meeste pijntjes zijn inmiddels verdwenen. Richard smeert zijn dazen en muggenbeten in met tandpasta en dat helpt 😳😂. Gevolg is wel dat we nieuwe tandpasta hebben moeten kopen. Eens kijken of dat Duitse spul ook zo goed helpt ! Morgen weer een zware dag van 24 km over het hoogste punt van de eifelsteig, dat wordt flink klimmen en dalen.