van Kindsbach naar Schwarzbach - 23 km

Duitsland, Johanniskreuz

Ons traject vandaag was redelijk lang en door de hitte ook wel zwaar. Ontbijt was vanaf 07:00 uur en omdat we vroeg wilden vertrekken, waren we ook al vroeg in de ontbijtzaal. na bij de bakker onze lunch gekocht te hebben, gingen we met een ongelooflijke lange klim van start. Veel door het bos gelopen, maar ook door veel kleine dorpjes. De huizen mogen wel mooi zijn, maar de dorpjes zijn zo klein en er is zo weinig te doen, dat ik er toch nooit zou wilen wonen. Ook vandaag weer tegen het feit aangelopen dat er geen horeca is of dat ze gesloten zijn. We hadden twee flesjes cola en twee flesjes water bij ons en dat is maar net genoeg met dit weer. Ongeveer 6 km voor het eindpunt bij een grote camping een ijskoude fanta kunnen bemachtigen. Wat is dat dan lekker 😄. Ons pension staat in het plaatsje Schwarzbach, letterlijk in the middle of nowhere. Morgen is het wat koeler en hebben we ook weer een lang traject voor de boeg. Tot dan!

Ondanks de giga klim toch 23 km opgeschoten dus. Petje af!

Annelies 2017-07-19 20:05:31

Je zou toch een puber zijn en in zo'n dorp wonen...kun je naar de camping voor een FANTA😖

Ellen 2017-07-19 21:13:53

Veel drinken met die hoge temperaturen, mannen!